niedziela, 9 listopada 2014

Obiecana

     Dopadła mnie niechęć do robótek.
Pomysłów jest mrowie, niteczek przepięknej urody również.
Nie wiem czy to mi się nie chce, czy zbyt wiele pomysłów i rozpoczętych prac, a może pogoda ?
Robótki rozpoczęte same nie chcą się zrobić a ja wciąż zaczynam coś nowego i nie kończę.
Na coś trzeba zgonić lenia. 
    Wreszcie zrobiłam obiecana czapkę.
Czapkę a może beret robiłam z opisu wzoru Star Crossed Slouchy Beret, udostępnionego TU dzięki uprzejmości Natalie Larson .
Wzór i schematy opisane bardzo dobrze, robiło się z wielką przyjemnością.
Wykonałam ją z włóczki Lanagold drutami nr 4,5 ściągacz i nr 6 pozostałą część.
Myślę, że gdybym robiła ją ponownie z tej samej włóczki część główną zrobiłabym cieńszymi drutami nr 5,5.

Tak wygląda na płasko.
     Jak zwykle szewc bez butów...a ja bez czapki. Ten kolor jest mój ulubiony, włóczkę mam muszę dla siebie zrobić tylko inny wzór. Dwie czapki w tym samym kolorze i tym samym wzorem  w śród bliskich być nie mogą.
Wzór tej czapki tak bardzo mi się podoba, że dla siebie zrobię w innym kolorze.

   Może ta czapka przegoni lenia. Trzeba robić małe projekty a może 12 czapek
     Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i piękne komentujecie. Przepraszam za brak komentarzy pod Waszymi postami, zaglądam lecz...  - jak leń to leń, nie chcę pozostawiać złego nastroju.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich tu zaglądających życząc samych miłych chwil i wielu pięknych wykonań.

58 komentarzy:

  1. Piękna czapka i piękny wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapka i jednak coś skończyłaś:) Na razie sama jestem w fazie wykańczania robótek bo już trochę miejsca mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czapkę zaczęłam i zrobiłam a do wykończenia pozostało och ile... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajna czapka, wzór ładny i kolor śliczny, tylko nosić :)
    Leń i do mnie dotarł... oby to nie była epidemia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby przegonić leniucha maleńką pracę wykonałam, może będzie pozytywny efekt. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna czapka :) Fajny wzór! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ją! :) Potwierdzam - bardzo fajny, klarowny wzór, bardzo tę czapę lubię :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że urośnie więcej takich czapeczek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Śliczny berecik. Piękny wzór, kolorek też cudny. Bardzo mi się podoba:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudna. Sama chętnie ją wydziergam. Gorąco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Zachęcam do robótki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna ,też bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i ciekawa czapeczka.-podoba mi się.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. epidemia lenistwa panuje i u mnie, jakoś nie mogę się wziąć za druty, a tak bardzo je lubię:) a czapeczka wyszła świetnie- tylko przekierowanie nie działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Epidemię trzeba będzie przegonić. Już podjęłam próby. Przekierowanie już działa. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Dla mnie ten wzór również bardzo się podoba. Czapka wyszła super. Kiedyś miałam często takie okresy , bo tak jak Ty miałam pozaczynane robótki i nieskończone. Teraz wprowadziłam dyscyplinę jedną zaczynam i kończę a jako odskocznię mam zaczętą drugą ale dużą którą robię z doskoku. Musiałam bardziej się zorganizować. W głowie tyle jest pomysłów że chciałoby się zaraz je realizować , rozumiem to doskonale . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ach te zwariowane pomysły. Dyscyplinowałam się już wielokrotnie bez rezultatu. Muszę ponownie lepiej się organizować. Nie tylko robótkami człowiek żyje, w czasie innych prac też powstają nowe pomysły i krach...Trudniej z realizacją. Pozdrawiam jesiennie, pogodnie :)

      Usuń
  12. Czapeczka urocza, życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobał mi się ten wzór, muszę go wypróbować, a twoja wersja wygląda ślicznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Próbuj, ja mam już następne. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fajna czapeczka, a niemoc twórczą każdy czasem ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, już się odblokowałam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Urocza czapeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powrotu werwy i zapału do pracy, u mnie tez bywają okresy zniechęcenia...pozdrawiam, a czapeczka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zauważyłam, że każdy miewa czasami trochę gorsze dni. Oby było ich jak najmniej. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Śliczna czapka, chociaż kolor nie mój to muszę przyznać, że pięknie wygląda, wzorek jest świetny:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już są następne jedna z nich w innym kolorku. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Cudna! I kolor i wzór. Ja to sobie tylko pomarzyć mogę:( A tak bym chciała umieć "drutować". Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twoje prace są piękne. Czasami żałuję, że nie posiadam Twoich umiejętności. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Świetna czapka, piękny, plastyczny wzór. Nie krytykuj się za kilka zaczętych projektów, to świadczy tylko o Twej kreatywności. Ja oczywiście też mam kilka niedokończonych robótek. Drażni mnie to, ale dziwne byłoby gdybym dziergała tylko jedną rzecz i ją planowo kończyła. Potem zaś zaczynałabym drugą robótkę i znów ją starannie kończyła.... Przynajmniej ja tak sadzę . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrze, że są osoby, które to rozumieją. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Ano tak! Czapki maja to do siebie,że nie w każdej nam do twarzy...też mam z tym problem! Ta twoja ma fajny wzorek i kolorek! Pozdrawiam i czekam na kolejne:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak mam, nie lubię czapek, chyba dlatego, że jest mi w nich byle jak. Może uda mi się trafić w taką, w której czułabym się dobrze. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz