poniedziałek, 19 marca 2018

Nurmilintu w zimowej senerii

W naszej okolicy ponownie zima. 
W piatek skończyłam nową chustę Nurmilintu, zblokowałam.W sobotę zrobiłam zdjęcia;
 na balkonie
w domu

Tym razem w kolorze chabrowym.

Wykonałam ją z 10 dag skarpetkowej nazwy nie zapisałam, banderolki gdzieś się zawieruszyły. Jest to mieszanka wełny z poliamidem.
Chusta wydawała mi się mała, więc  dodałam w ostatniej partii ażuru jeszcze jedną sekwencję wzoru.
Wykończyłam szydełkowym łańcuszkiem.
Wymiary; najdłuższe ramię 160 cm,  wysokość 60 cm.

 Pozdrawiam  w ten zimowy słoneczny poranek. Życzę miłego tygodnia i szybkiego nadejścia wiosny.

18 komentarzy:

  1. Kolorek boski! Chusta pięknie się prezentuje na tle bieli. Dodatkowy pas ażuru dodał jej jeszcze większego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sprawdziłam i teraz wiem, że dodatkowy ażur to jest to co dodaje urody tej chuście. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. przepiękna chusta i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, bardzo ładny kolor i ładnie ją pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chusta troszkę osypana śniegiem.Korzystałam z dobrego naturalnego oświetlenia. pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękna ,a w tym kolorze skradła moje serce .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten kolor do tego wzoru pasuje. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna, kolorek super;- nosiłabym. Na Podkarpaciu też zima całą gębą :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeszcze nie mam takiej dla siebie. Gorące prosto z drucików, po zblokowaniu są przekazywane dla najbliższych w rodzinie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. To już Twoja trzecia Nurmilintu,każda piękna,ale ja ten głęboki odcień niebieskiego wyjątkowo lubię,więc podoba mi się najbardziej,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Okazuje się, że nie ostatnia. Ten kolor jest naprawdę świetny. Jeszcze takie chcą moje milusińskie, trzeba będzie zrobić. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Chusta przepiękna! Podziwiam, bo w zimnych kolorach mi do twarzy,a ten chabrowy jest wyjątkowo ładny! Całość- wzór, kolor, misterna, perfekcyjna robota-super! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta. Idealnie wpasowała się w ten zimowy klimat.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta, jeśli u Ciebie tak ciepło jak u nas, to przyda się wyśmienicie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. We are the #1 rated online mega weed market ltd, where you can buy weed online and it’s reknown for its High Quality and Unique Services. we also have availability of afghan kush , Super Sour Diesel, Gorilla Glue 4, Maui Waui, God’s Gift marijuana strains for sale and other varieties of potent strains from SATIVA, INDICA and HYBRID. We have HASH, CONCENTRATES, EDIBLES and PRE-ROLLS, CANNABIS OIL, MARIJUANA SEEDS, VAPING, it’s one of the BEST ways to build high quality services at scale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz