piątek, 18 września 2015

Bazyliszek-chusta test

    Miałam przyjemność testowania wzoru autorskiego Dagi prowadzącej bloga YELLOW MLECZYK chusty o wdzięcznej nazwie Bazyliszek.
Wzór opisany dokładnie, czytelnie posiada rysunki i schematy. Do kupienia na ravelry, pisany w wersji polskiej i angielskiej.
Jest znakomity i daje możliwości tworzenia wielkości, kształtu według własnych potrzeb i wyobraźni, tak jakby został stworzony specjalnie dla mnie.
   Ażur wyjątkowo przypadł mi do gustu i tak jak autorkę projektu, co nie co mnie poniosło. Zrobiłam dosyć dużą część ażurową.
Obawiałam się, że chusta wyjdzie pokraczna a tu o dziwo ma kształt trójkąta równoramiennego.
   Chustę wykonałam drutami na żyłce nr 4, z 600 gram włóczki Oki ASTRAL o składzie; 75 % wełna superwash , 25% polyamidu(włóczka świetnie się blokuje).
Wielkość chusty po blokowaniu; ramiona 170 cm, przeciwprostokątna(najdłuższe ramię) 235 cm, wysokość 95 cm.
    W czasie wykonywania tego projektu poznałam nowy sposób wyrabiania plisy ozdobnej i nauczyłam się robić pikotki na drutach.

     Dziękuję Dagmarze za możliwość testowania tego wzoru, życząc jej realizacji wielu nowych wspaniałych projektów.

32 komentarze:

  1. Przepiękną chustę wydziergałaś i taaaaką dużą.To prawda,że Dagmary wzory są świetnie rozpisane i robi się z zamkniętymi oczami.Testować dla Niej to ogromna przyjemność.
    Dla Ciebie gratulacje za tak cudną chustę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu swoim i Dagmary. Gdyby nie jej projekt nie było by tej chusty. Mnie również podoba się ta chusta. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chusta jest piękna. Też mam na nią ,,oko". Daga pięknie przelewa na papier swoje projekty. Ja miałam okazję testować publiczną:-) Wspaniałe wykonania Ula. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. "Nie załapałam się" na test publicznej i teraz bardzo się cieszę. Mam bazyliszka i robi się publiczna. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Chusta jest rzeczywiście piękna. Świetnie ją zrobiłaś.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dano. Świetny wzór, doskonale się robiło. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepiękna !
    Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna chusta Ci wyszła! I duża część ażurowa zdecydowanie dodaje uroku. Ja testowałam Publiczną. Jestem bardzo zadowolona, ale nabrałam ochoty także na Bazyliszka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samosiu, ten projekt jest rewelacyjny, częścią ażurową można zmieniać kształt i wielkość. Tak bardzo przypadł mi ten sposób dziergania chust, że robię publiczną i bazyliszka też powtórzę. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Piękna i kolor jesienny i motyw. Szalenie mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten kolor nie dokładnie zapisał się w obiekcie mojego aparatu. Jest bardziej zbliżony do tego na ostatnim zdjęciu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ula, pięknie Ci wyszedł ten Bazyliszek :) nie mogę się napatrzeć!
    Jeszcze raz dziękuję bardzo za test i polecam się na przyszłość :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak cudowny pomysł na chustę i do tego doskonały opis to i chusta musiała być wykonana poprawnie. Bardzo mi się podobają Twoje projekty i chętnie będę testować następne jeśli tylko wyrazisz na to zgodę. Serdecznie pozdrawiam, życząc realizacji wielu nowych pomysłów :)

      Usuń
  8. Chusta jest piękna i wspaniały kolor
    pozdrawioam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Ekspresowo śliczną, asymetryczną chustę zrobiłaś Urso. Wzór bardzo ciekawy, kolor oryginalny i piękna robota i to wszystko dało wspaniały efekt, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Z tym ekspresem to nie było tak, jak zwykle grzebałam się okrutnie. Jak wiesz mam różne inne te naj... naj... pilniejsze i nie zawsze mogę poświęcić czas tyko temu co lubię wykonywać.Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ciekawie ta chusta wygląda. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również jestem z niej zadowolona. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Chusta wyszła przepiękna , ma niespotykany wzór. Pikotki od razu rzuciły mi się w oczy , bo jest to cudne wykończenie . Na zdjęciach widać jak dobrze się układa , no i kolor ponadczasowy . Miłego weekendu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa. Ach te pikotki - to cała uroda tej chusty i wzór liści- bardzo lubię robić.Do chusty zastosowałam po raz pierwszy włóczkę astral. W robótce była szorstka, myślałam, że będzie "gryzła" . Po upraniu i wysuszeniu okazała się rewelacyjna. Pięknie się zblokowała, jest milutka i nabrała puszystości.Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ciekawa chusta i kolor też mi przypadł do gustu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Tak projekt jest wyjątkowy. Serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. przepiękna chusta- śliczny wzór i jak zwykle perfekcyjnie wydziergana :)
    miłego dnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Radują mnie Twoje miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Bardzo, bardzo podoba mi się ta chusta - piękny wzór! A jak ładnie prezentuje się z tą wełną - śliczna chusta!
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Przepiękna chusta!!! Śliczny kolorek i bardzo ciekawy wzór!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. O tak wzór jest wspaniały.Serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Cudo! Wspaniała chusta w cudnym kolorze - bardzo mi się podoba Twoja wersja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Twoje słowa są dla mnie bardzo cenne. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Super Ci ta chusta wyszła, bardzo ładny jest też ażurek :) I dzięki Tobie poznałam włóczkę o której istnieniu jakoś jeszcze nie słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz