czwartek, 9 maja 2013

Torebka i rękawiczki jako dodatek do stroju komunijnego


 To  było wyzwanie. Ponczo, torebka i rękawiczki to dodatek do stroju komunijnego.
Na wykonanie tych dodatków użyłam  35  dag mikrofibry Diva, koraliki i guziczki koralikowe.
Robótkę robiłam szydełkiem nr 2,5  i  3.
Nie wiem czy dobrze się z tego zadania wywiązałam. Starałam się  a efekt.....?









Takie motywy kwiatowe zastosowałam w wykończeniu torebki, rękawiczek i poncza.










    Z białych dodatków do ubranka komunijnego, piękna młoda dzieweczka niezwykle była uradowana.
Niedługo będą fotki.

    Czekają mnie nowe szydełkowe zmagania, tym razem w zamyśle kocyk i ubranko dla maluszka. Oczekujemy na nowego członka  rodziny, siostrze ma się urodzić następne wnusiątko. Na świat ma przybyć mały mężczyzna.  Włóczkę już przygotowałam, teraz tylko muszą się narodzić dobre pomysły i chęci do działania.
Dla facetów  nie robiłam szydełkowych ubranek,  mogę więc mięć trudności z ich wykonaniem.
Jednak nie uciekam od nowego wyzwania -  może się uda..

 Za Przepraszam wszystkich zaglądających za wprowadzoną w tym poście roszadę.
Jestem  początkującą w prowadzeniu bloga, uczę się robić zdjęcia i je "orabiać", niestety z marnym skutkiem.
Obiecuję poprawę.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz