poniedziałek, 2 grudnia 2013

Landrynkowa czapka i "szyjogrzej"

    Obiecałam Gabrysi czapkę. Sama wybrała włóczkę.  Jak na trzyletnią dziewczynkę w wybór znakomity, oczywiście różowa, delikatna i miała być śliczna.
Obiecałam to i zrobiłam jest delikatna z włóczki wybranej przez  Gabi. Do czapki dorobiłam "szyjogrzej".
   Wczoraj została odebrana.  Gabi przyszła do mnie w ogromnej cieplutkiej czapce - misiu, a tu czekała na nią delikatna czapeczka z kwiatuszkiem. Ta czapeczka może przez dziecko być noszona tylko w jesienne czy wiosenne może cieplejsze dni zimy. Jak na dziewczynkę przystało chętnie przymierzyła, obejrzała się w lusterku i zaakceptowała z wielką radością.  "Otulacz"  zdjęła  i  szybciutko zmieniła przeznaczenie, założyła jako spódniczkę. Okazało się, że uwielbia spódniczki. Teraz wiem co trzeba dziecku zrobić. Czy się uda to wielki znak zapytania?
    Radości i śmiechu było co nie miara. Wielkie dziękuję bardzo otrzymałam, co ogromnie mnie ucieszyło. Obiecałam Gabrysi, że pokażę jej czapeczkę w internecie - pokazuję. 


     Pomysł własny. Czapeczkę i ocieplacz robiłam z  włóczki przeznaczonej dla dzieci mieszanki wełny z akrylem (nazwy nie pamiętam banderolka gdzieś uciekła), drutami KP nr 2.5, głównym wzorkiem są moje muszelki opisywane jak zrobić TU .
Całość robiona na okrągło. Otulacz wykończyłam szydełkiem. Czapkę i ocieplacz ozdobiłam szydełkowymi kwiatuszkami. W początkowym zamyśle czapka miała mieć pompon. Zrezygnowałam gdyż zamykanie wzoru utworzyło całkiem ładny motyw kwiatowy. 

37 komentarzy:

  1. Piękny komplet :-) Czapka rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To bardzo miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Cudowny, słodziutki komplecik. Śliczny wzór. Całość zapewne pięknie prezentuje się na Gabrysi. Pozdrawiam WAS cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa. Pozdrowienia ślemy.

      Usuń
  3. Cudny komplet, śliczny kolorek, piękny wzór. Rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bardzo delikatny komplecik!!!! Taki pudrowy róż idealnie się nadaje na rzeczy dla dziewczynek !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe dziewczynki lubią różowe. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczny komplecik taki dziewczęcy pozdrawiam i zapraszam do mnie Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Byłam, widziałam i pozostałam a gdzie było mi tak dobrze - u Ciebie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. I faktycznie jest śliczna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudowny komplecik , taka słodka landrynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie takie skojarzenie landrynkowe. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jaki ładny komplet. Bardzo mi się podoba wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest bardzo prosty, łatwy a dosyć wdzięczny. Dziękuję pozdrawiam.

      Usuń
  9. Śliczny komplecik. Kolor i wzór powodują, że wygląda tak delikatnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj modne są czapki takie troszkę bardziej potężne. Gabi jest delikatną dziewczynką to i delikatną czapeczkę jej zrobiłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczności:) Dla takiej Małej Damy to idealny komplecik. Bardzo fajny jest wzór otulacza na szyję. To zakończenie szydełkiem i kwiatek - super:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Kilka miesięcy temu uważałam, że łączenie dzianiny wykonanej na drutach z wykończeniem szydełkowym nie daje efektu, po wykonaniu tej pracy jestem zadowolona - zamierzony cel osiągnęłam. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przecudny komplecik!!! Bardzo ładny kolorek!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Cudny komplecik w sam raz dla małęj dziewczynki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój komentarz wcięło, więc powtórzę, że komplecik jest przesłodki, pięknie dobrany kolor i wzorki, a wykonanie perfekcyjne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i to jak rozumiem powtórne. Bardzo miłe słowa od Ciebie czytam. Twoje słowa są dla mnie bardzo ważne jak i Twoje zachwycająco piękne prace. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. śliczny komplecik:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Ale słodki komplecik :) Pięknie go wykonałaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ależ piękny ten komplecik. A jaki cieplutki. Wspaniałe dzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Prześliczny, delikatny komplecik! Śliczny kolorek.
    Moja trzylatka również by była zachwycona....mięciutkie, milutkie, z kwiatuszkiem i do tego różowe;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko Ciebie i córeczkę.

      Usuń
  18. Przepiękny różowy garnitur!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz