niedziela, 25 października 2015

Favorki czapka dla Ewelki

     Czapkę z mnóstwem zaplatanych warkoczy zobaczyłam TU i TU 
Bardzo mi się podoba. Mimo, że sama czapek  raczej nie noszę to miałam chęć taką zrobić. Nadarzyła się okazja.
Wnuczce bardzo potrzebna jest ciepła czapka.
Pokazałam kilka wzorów i usłyszałam - tak, tak taką chcę...  
Chwyciłam za druty i włóczkę.
Wzór Agaty Smektala, pięknie opisany szukamy na raverly
Powstała taka odrobinę zmniejszona (tak chciała Ewelka)
 Czapkę robiłam drutami z żyłką nr 3,5 i 4. 
Zużyłam około 100 gram włóczki Lanagold Alize nr 57.
Teraz mam na drutach;

Życzę miłej słonecznej niedzieli.

22 komentarze:

  1. Fantastyczna czapka dzięki za wzór bo warkocze chodzą za mną od jakiegoś czasu :) A pewnie na drutach jest chusta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wzór jest naprawdę doskonale opisany. Robić tę czapkę to sama przyjemność. Tak to chusta, lubię je robić. Jednak czapki jako potrzeba chwili wyparły inne robótki. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fantastyczna czapka.Warkocze idealne sa na zimowe ubranka.Podoba mi sie czapka i jej wzorek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Warkocze dają grubszą dzianinę i taka czapka jest doskonała nawet na duże mrozy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna czapka. Bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie umiem tak robić na drutach, ale za to mogę podziwiać takie piękne prace jak Twoje:):):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podziwiam Twoje prace, jesteś mistrzynią szydełka. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba różnorodność warkoczy :) kolorek też piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest piekna. Pozdrawiam Cię Ula bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Wspaniała czapka :-) Cudowne warkocze i doskonały kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Projektantka tego wzoru zadbała o każdy szczegół. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ależ się Ulu rozkręciłaś z tymi czapkami! Szydełkowe zachwycają kunsztem i kolorystyką, a ta drutkowa to po prostu mistrzostwo warkoczarstwa. Bardzo mi się podoba. No i oczywiście na drutkach masz znowu coś! Całuski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten projekt czapki już gdzieś widziałam, jest niesamowity i perfekcyjnie go wykonałaś. Zajawka chusty wygląda bardzo ciekawie, piękny kolor i delikatny ażur, czekam na efekt końcowy i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Na razie nie mam głowy do robótek. Nie wiem kiedy skończę. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super czapka i kolor dodaje energii... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka fantastyczna , warkocze bardzo lubię. Kolor bardzo twarzowy . Nowa robótka zapowiada się ciekawie . Miłego dziergania Urso i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta czapeczka! ale nie znam angielskiego i padam na opisie :( pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czapka - bardzo lubię warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz