środa, 24 lutego 2016

Upominkowa chusta - Publiczna

W ubiegłym roku zobaczyłam na blogu Dagi  YELLOW MLECZYK chustę o nazwie Publiczna.
Zachwyciłam się jej prostotą i delikatnym, wyrazistym wzorem.
Taka inna, chciałam taką wykonać.
W październiku wybrałam wełenkę w kolorze czerwonego wina i rozpoczęłam robótkę.
Miała być dla córki na prezent świąteczny. Pokazywałam zaczątek robótki TU.
Los zmienił  możliwości i potrzeby, wykończenie czeka na lepszą chwilę...
Teraz wykonałam taką dla bardzo miłej osóbki w kolorze beżowo-szarym, to kolor, który lubi.

Chustę wykonałam z 60 gram włóczki Roma, drutami na żyłce nr 3,5.
Rozmiar chusty; długość(najdłuższe ramie) 160 cm, wysokość 75 cm.
Wełenka doskonale się blokuje. Chusta jak waga wskazuje jest lekka i zwiewna.

Życzę samych miłych chwil każdego dnia. Pozdrawiam. 

31 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna, oryginalna i bardzo elegancka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna delikatna chusta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ula! pięknie Ci wyszła! idealnie!
    jestem pod dużym wrażeniem, do tej pory wszystkie Publiczne były w ciemniejszych kolorach, a ten Twój jasny jest po prostu rewelacyjny!

    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Są szczególne bo od samej projektantki wzoru. Serdecznie pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Piękna i bardzo wyraźnie widać wzór:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Przepiękna,taka delikatna,mgiełka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudna wyszła! Mnie też zauroczył ten wzór. Zrobiłam już dwie i kolejna mam w planach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie podobnie. Kończę jedną a następna w przygotowaniu włóczki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jaka cudna ta chusta. Delikatna jak mgiełka. Jaka szkoda, że nie potrafię robić takich cudów:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna!! Od dłuższego czasu mam ochotę na tą właśnie chustę... Jak patrzę na Twoją, to jest to coraz większa ochota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zachęcam do zrobienia takiej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Przepięknie tę chustę wydziergałaś Urso. Do tego delikatny kolor włóczki i wyszło bardzo elegancka.Dzięki za wskazanie rodzaju włóczki, która się tak pięknie prezentuje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko.Włóczka jest doskonała do takich wyrobów i w przystępnej cenie. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Chusta wyszła ślicznie. Bardzo lubię ten kolor za jego uniwersalność.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Lubię takie kolory. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Cudna chusta , delikatna , nietypowy wzór i piękne wykończenie. W tym kolorze prezentuje się rewelacyjne. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz