środa, 20 listopada 2013

Chusta ginkgo - uwolniona z drucików

       Dawno, dawno temu,  wczesną wiosną zaczęłam robić chustę.  Co się stało, że tak długo nie kończyłam? Było, było... Nie  tylko ta jedna praca nie ukończona. Mam trzy komplety drucików z wymiennymi żyłkami a tu jak by co rozpocząć nowego to żyłek brak, z drucikami odpowiedniej grubości jeszcze gorzej. Postanowiłam uwalniać z drucików wszystkie rozpoczęte prace. 
       Pierwsza uwolniona. Piękną nazwę nosi, Ginkgo Shoulderette Shawl po polsku liść miłorzębu schemat i opis wykonania można znaleźć Ravelry  TU , wzór dostępny bezpłatnie. 
       Wykonałam ją z włóczki o nazwie RAM drutami Kp nr 4. Zużycie włóczki niewielkie niecałe 10 dag, chusta jest nie mała, nie za duża, jej wymiary to; długość 170 cm, wysokość 85 cm.







42 komentarze:

  1. Piękna:) Kolorek delikatny , pastelowy. Bardzo mi się ta chusta podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa, myślałam, że nie będzie się podobała, bo tu okres przedświateczny a chusta koloru raczej wiosennego i... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwalniaj się częściej bo piękne rzeczy tworzysz i kolorek świetny nic tylko podziwiam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, dają one siłę do dalszego działania. . Pozdrawiam cieplutko..

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Naprawdę jest cudna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje słowa są dla mnie bardzo ważne i daja chęci do dalszej pracy. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Śliczna chusta. Bardzo ładny kolor. Takie ładne rzeczy ukrywasz tak długo przed światem;) Ten wzór mam ochotę wziąć na druty ale ciągle wskakuje coś innego. Na razie czeka w kolejce, bo ładny i trzeba go kiedyś zrobić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to miłe słowa. Moje nie są tak piękne jak Twoje. Ten wzór tak długo czekał na skończenie gdyż wymaga spokojnego, uważnego dziergania. Jest łatwy ale ma po obu stronach narzuty i gubienie oczek. Niestety nie zawsze mogę spokojnie przysiąść do robótki. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Wspaniała chusta :-) Uwielbiam ten wzór. Kolor wybrałaś idealny - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Cudowna ta chusta. Muszę nauczyć się pobierać wzory. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pobieranie wzorów nie jest trudne wystarczy; wejść na stronę kliknąć pobierz, zapisz, gdzie i gotowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta. Sama nie wiem co bardziej mi się podoba wyrazisty wzór czy piękny kolor.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś brałam druty do rąk i robiłam swetry, szale. Dziś pewnie potrafiłabym tylko szale, dlatego podziwiam te chustę - piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś to ja też robiłam wszystko drutami, nigdy szydełkiem. Po wielu latach prawie nie robienia zaczęłam ponownie, podglądałam nowe techniki robótkowe, nauczyłam się (trochę) szydełkiem i teraz jest co jest - nie tylko szale. Tego nigdy się nie zapomina. Zachęcam do wiary w siebie, łap druciki i ... pokaz co zrobiłaś. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Chusta jest bardzo fajna!!! Ma takie grubsze sploty co sprawia ,że wydaje się być naprawdę cieplutka!!! I bardzo fajny ten patencik z listkami na dole :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak miło oglądać te wszystkie uwolnione prace. Zatem czekam na kolejną AMNESTIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponownie złapałam do rak szydełko i....na amnestię trzeba chwilkę poczekać.Pozdrawiam

      Usuń
  15. świetna , wgląda na bardzo przyrulną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa. Moje prace przy Twoich są tylko takie sobie. Uczyłam się też od Ciebie na kursikach u e-dziewiarki. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Cudna chusta i ten piękny delikatny kolorek!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, dają one siłę do dalszego działania. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa . Pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  18. Piękna chusta, precyzyjne wykonanie i świetny kolor .Podziwiam śliczne prace zaprezentowane na blogu .Wiele serca i staranności zawiera każda stworzona rzecz. Pozdrawiam i na przyszłość zdrówka życzę i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu.Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa, dają one siłę do dalszego działania. Pozdrawiam cieplutko..

      Usuń
  19. Bardzo fajna i widać, że grzeje:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny i pozostawiony miły komentarz. Pozdrawiam milutko, cieplutko.

      Usuń
  20. Spaniała. Doskonały kolor! Bardzo podoba mi się ten wzór i Twoje wykonanie. Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi Wspaniała oczywiście !

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa, dają one siłę do dalszego działania. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Piękna jest ta chusta i wzorek i kolorek i wykonanie:) Zrzucaj z tych żyłek kolejne prace i chwal się nimi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa, dają one siłę do dalszego działania. Na następne uwolnienie trzeba troszkę poczekać . Pozdrawiam cieplutko..

      Usuń
  22. Najładniejsza Ginkgo, jaką widziałam, świetnie dopasowałaś kolor chusty do jej pięknej nazwy i wzoru. Chusta wygląda na ciepłą, delikatną i poręczną. Zrzucaj kolejne robótki z drucików, będzie na co popatrzeć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje, miło mi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz