niedziela, 27 kwietnia 2014

Troszkę wiosny i wyniki niespodzianki

     Witam poświątecznie.
Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne, były bardzo miłe.
Święta w tym roku były dla mnie i moich bliskich bardzo rodzinne i wesołe.
Pierwszy dzień  był typowy – spotkania rodzinne i obżarstwo przy świątecznym stole.
W poniedziałek korzystaliśmy z pięknej wiosennej pogody i udaliśmy się do  stadniny koni. Wnuczka uwielbia konie i jazdę konną, troszkę zachęciła do tego swą mamę. Ja i wnuk podpatrywaliśmy poczynania kobiet. Udało się też namówić wnuka na króciutką, bardzo króciutką przejażdżkę konną. Pierwszy raz zbliżyłam się do koni a nawet je dotykałam. Podpatrywałam tez kózki. Na łące zobaczyłam pierwsze kaczeńce i pięknie kwitnące drzewka owocowe. Pogoda sprzyjała pięknej wyprawie. Zamieszczam kilka zdjęć.



    To było a teraz jest już normalny dzień i czas na rozstrzygnięcie niespodzianki.
Chcę podziękować za liczne komentarze i życzenia oraz wzięcie udziału w mojej urodzinowej niespodziance. Nie spodziewałam się tak licznych  przemiłych wpisów. 
A oto  wyniki ;
niespodziankę nr 1 otrzyma  Janeczkowo
niespodziankę nr 2 otrzyma  Trilli Urszula
niespodziankę nr 3 otrzyma  Monika na hamaku
Gratuluję wygranym.
Bardzo proszę o przesłanie na pocztę  danych do wysyłki.
Niespodzianka nadal jest niespodzianką do chwili odebrania upominków przez osoby wytypowane.


Pozdrawiam wiosennie, dziękując za odwiedziny.




18 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyniom :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne konie !
    Gratuluję wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom. Fajne koniki, na jednym zdjęciu zdają się rozmawiać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje dziewczynom:)Super fotki:)))Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ale się cieszę. Bardzo dawno nic nie wygrałam. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudna wiosna u Ciebie, dziękuję za miłą zabawę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia wiosna jest piękna .
    Gratuluję wygranych .
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne zdjęcia.
    Też w dzieciństwie troszkę konno jeździć próbowałam; -oj wtedy to była frajda.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie wiosna w pełni, też lubię konie, a pierwsze zdjęcie przywołuje wspomnienia z dzieciństwa koń pastwisko i brzozy wspaniały widok. Chyba dlatego posadziłam brzozy w ogrodzie tylko koni brak. Bardzo Ci dziękuję za niespodziankę strasznie się cieszę, wysłałam adres na @ :))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wycieczka, piękne zdjęcia. Kiedyś z córkami też byłam w stadninie jak były młodsze. Niesamowita frajda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wycieczka:) Ja się koni raczej boję:D U mnie wciąż dość chłodno. Gratulacje dla wylosowanych szczęśliwców:)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne konie i jaka piękna wiosna ;-)

    no i gratuluję wygranym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że bardzo przyjemnie spędziliście poniedziałek - konie piękne!
    Zapraszam po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale spędziliście czas:)
    Gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje wszystkim za piękne komentarze, przepraszam, że nie odpisywałam, czasami tak bywa, siła wyższa.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fοrmed in 1997 bƴ high sсhool friends Tom Higgenson and Kenn Fletcɦer, the group hɑd a mostyly underground followsing in Chicago basements, clubs, and bars in its early years, and underwent numerous personnel changes.

    Drunk at ttɦe time as I recall, I'd sat next to a ƅeauүtiful blondee woman of about 55 whom I later dіscovered to be a succеsdsful actress who at
    the height оf ɦeг careeг in tҺе sixsties had appeared in television cսlt classics "The Avengers" and "The Prisoner".
    Being a maximum-middle-class the red sea, My partner and i course a comfortable every single ԁay resіding than the 42 for each and every dіme only at that will
    bе oսr compatriotѕ what tyle of paгticular person, depending on united nations,
    viƅrant underneath thеe low income string.

    Takee a look at my web blog frame Drums for dummies cd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz