niedziela, 7 września 2014

Sweterek dla małej dziewczynki

     Mimo upalnych dni wieczory i ranki zaczynają być chłodniejsze.
Nie można zapomnieć, że zbliża się jesień.
Mamy myślą o ciepłych ubrankach dla swoich milusińskich.
     Jestem na etapie robienia malutkich sweterków.
Jeden już jest, drugi w powijakach.
    Sweterek zrobiłam z białej włóczki przeznaczonej dla dzianin dla dzieci. 
Włóczka jest śnieżnobiała jednak nie udało mi się wykonać dobrych zdjęć.
Robiłam na drutach nr 3,5, od góry.  Wzorek ażurowy to małe piórka.
Wzorek ażurowy to małe piórka. Na zdjęciu pokazany jak wychodzi wzorek robiony od góry robótki.



Wzorek potrzebuje liczby oczek podzielnych przez 11
Rz. I    - oczka prawe
Rz. II  - oczka lewe
Rz.III - 2 oczka razem na lewo, 2 oczka razem na lewo, narzut, oczko prawe, narzut, oczko prawe, narzut, oczko prawe, narzut, 2 oczka razem na lewo, 2 oczka razem na lewo
 Rz. IV -  wszystkie oczka na lewo
         
      Ostatnio odwiedzam las co daje mi radość i siłę.
Leśne owoce jesieni.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, życząc  miłych, serdecznych i radosnych chwil.






34 komentarze:

  1. Śliczny maluszek ,małe ubranka są takie wdzięczne.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie zaliczam go do najbardziej udanych. Najważniejsze, że spełnia swoje zadanie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Biały śnieżynkowy słodziak!!!Lubię ten wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek. Wzorek ażurowy świetnie podkreślił urodę tego słodkiego maleństwa.
    Widzę, że grzybobranie się udało :) ja już zakończyłam suszenie i szczerze powiedziawszy pierwszy raz mam tego dość :) Ale przyjemność zbierania i chodzenia po lesie wspaniała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W naszych lasach w tym roku było sporo grzybków, tylko dużo robaczywych. Teraz była susza, popada będę gonić do lasu-uwielbiam leśne wędrówki. Szkoda, że mam daleko i trzeba uruchamiać samochód. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. To taka robótka na jeden wieczór i od razu cieszy oko:) Na grzybach byłam wczoraj i przywiozłam całe wielkie wiadro:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem grzebuła i dla maluszka nie robię tylko jeden wieczór tylko dłużej. Ach ta radość zbierania grzybów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Śliczności:-) Jak tylko Szymuś doczeka się siostrzyczki sama chętnie wydziergam takie cudo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podziwiam Twoje wykonanie dziewiarskich ubranek dla Szymusia.Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Sweterek jes sliczny , dzięki za wzorek może kiedys wykorzystam. Jak moge cos doradzic zdjęcia jasnych rzeczy powinny być robione na ciemnym tle. Jak moge cos doradzic to kup sobie blok techniczny format A3 z kolorowymi kartakmai , ja mam taki że sa po dwie kartki w jednym kolorze. Robie zdjęcia na otwrtym blok a tło sobie zmieniam w zaleźności co fotografuję.
    A grzybki marzenie są cudne, tylko takie bym chciała zbierać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre podpowiedzi. Fotografia to jest sztuka, której jeszcze zbyt dobrze nie opanowałam. Łatwiej, lepiej wykonuję zdjęcia przyrody. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Śliczny sweterek no a grzybom też nic nie brakuje cudne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek, sukienka z takim wzorkiem też by była ładna:)
    Grzyby pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy te same pomysły. W połowie robótki zamierzałam pruć i przerobić na sukieneczkę. Pozostał sweterek a w zamyśle jest sukieneczka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Prześliczny sweterek:) Grzybków zazdroszczę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe co piszesz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękny sweterek :-) Świetni go wymyśliłaś.
    Uwielbiam oglądać zdjęcia grzybów... od razu poszłabym do lasu...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Robię zdjęcia grzybkom, aby w zimie radować oczy i duszę wspomnieniem jesieni. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Przepiękny sweterek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Sweterek wyszedł cudny . Przyjemnie się robi dla maluchów bo szybszy jest efekt i włóczki są milutkie. Kiedyś dużo robiłam na drutach ale tylko od dołu , od góry to dla mnie czarna magia. Coraz częściej myślę o drutowaniu ale i tak chwytam za szydełko. Piękne grzybki . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę od góry niż od dołu, moim zdaniem dużo prościej. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Sweterek jest wspaniały. Idelany dla Małej Księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek :) Uwielbiam robótki dla małych bobasków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Jest śliczny :) Mogła bym prosić o instrukcje zrobienia takiego sweterka od A do Z?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz