czwartek, 7 maja 2015

Kurtyna w górę

     W kwietniu zaprosiłam do zabawy w"urodzinową - niespodziankę".
W zabawie wzięło wiele osób co sprawiło mi ogromna radość.
Wyniki ogłosiłam w poprzednim poście.
Osoby nagrodzone tworzą  piękne dzieła, z uwagi na nie najlepsze samopoczucie nie mogłam sprostać zadaniu zadowolenia ich swoimi pracami. Nie wykonałam upominków samodzielnie. Wiem, że każdą osobę dziergającą radują niteczki i chcą z nich czarować piękności niebywałe. Obdarowałam je "wędkami" tak by mogły zrealizować własne pomysły.
     Nagrodzonym  wysłałam niespodzianki.
Przesyłki zostały odebrane. Mam nadzieję, że trafiłam w ich upodobania.
Czas pokazać "co to było?" ;                                                                                                           
dla Iwonki
dla Irenki
  dla Ewy 
Wszystkim biorącym udział serdecznie dziękuję.

Troszeczkę wiosny - kasztany pięknie kwitną.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających, życząc samych miłych chwil.                                                                                        

10 komentarzy:

  1. cudowne upominki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Jeszcze raz Urszulko dziękuję,
    jestem bardzo szczęśliwa z otrzymania takiej (wędki )jak to świetnie napisałaś .
    Życzę Ci Kochana poprawy zdrówka żebyś mogła nam pokazywać swoje cudne dzieła ,dbaj o Siebie.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Dobrze, że udało mi się uradować upominkiem. serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetnie to wymyśliłaś, stworzą sobie piękne rzeczy z Twojej wędki:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Trudno odgadnąć co najbardziej się przyda wygranym. Moja choroba nie pozwoliła mi na wykonanie upominków. Znając dziewiarskie chęci posiadania włoczek takie rozwiązanie wydało mi się najlepszym.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny. Tak musiało być. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Ula, ja jeszcze raz serdecznie dziękuję za niespodziankę - wędkę:) Bardzo cieszę się i co "złowię" to pochwalę się:)
    Zdrówka życzę i przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz