piątek, 16 marca 2018

Nymphalidea w nowym wydaniu

      To już trzecia wersja tej chusty. Chustę zrobioną tym wzorem pokazywałam TU i  TU
Tym razem w spokojnych ciepłych kolorach.

Wykonałam ją z włóczki Lanagold Fine firmy Alize, kolory wybierałam z dwóch motków.
Myślę, że powrócę do tego wzoru, gdyż praca nad tym projektem sprawia wielką przyjemność.

      Miło mi, że przybyły nowe osoby obserwujące  moje zapiski.
Dziękuję bardzo za miłe słowa pozostawiane przez zaglądających.
Serdecznie pozdrawiam życząc samych dobrych chwil                                                                        

17 komentarzy:

  1. bardzo ładne, delikatne kolory...takie moje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To moje ulubione. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wersja tej chusty w spokojnych kolorach zdecydowanie najbardziej mi się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to najlepszy dla mnie wybór. Lubię spokojne, ciepłe kolory. Poprzednie to w mocnych kolorach były robione z myślą dla córki, ona lubi ostrość wyrazu. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Jest świetna , muszę chyba "pogodzić" się z drutami. Takie fajne włóczki teraz sa w sprzedaży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiam, tworzy się bardzo radośnie, szybko przybywa w robótce. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Chusta przepiękna. Kolorki moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak jak i dla mnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne chusty marzy mi się taka ale nie wiem czy pordziłabym sobie z wydzierganiem jej więc popatrze sobie naciuszę oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzisz sobie spróbuj. Opisy są, prowadzą bardzo dokładnie. Jak będziesz miała trudności to pytaj, pomogę. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Przyjemne, delikatne kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pastele!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  8. Good blog informatve for readers such a nice content keep posting thanks for sharing.
    Maltipoo puppies for sale,maltipoo puppies for sale near me,maltipoo puppies for adoption

    maltipoo puppies for sale

    cavapoo puppies for sale near me

    maltipoo puppies for sale near me

    OdpowiedzUsuń
  9. We are the #1 rated online mega weed market ltd, where you can buy weed online and it’s reknown for its High Quality and Unique Services. we also have availability of afghan kush , Super Sour Diesel, Gorilla Glue 4, Maui Waui, God’s Gift marijuana strains for sale and other varieties of potent strains from SATIVA, INDICA and HYBRID. We have HASH, CONCENTRATES, EDIBLES and PRE-ROLLS, CANNABIS OIL, MARIJUANA SEEDS, VAPING, it’s one of the BEST ways to build high quality services at scale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz