piątek, 12 lipca 2013

Szydełkowa serweta

         Moja córa też "robótkuje"; walczy z szydłem i nicią, drutami i włóczkami, czasami coś uszyje.
Jest baaa....ardzo czynna zawodowo i robótki traktuje jako przerywnik od dnia codziennego.
Gdy może złapać do rąk szydełko lub druty to jest to dla niej prawdziwe święto.
Nie prowadzi własnego bloga więc chce pokazać swoje prace na moim.
Ostatnia jej praca to szydełkowa serweta o wymiarach długość 150 cm, szerokość 100 cm.
Wykonała ją z kordonka szydełkiem rozmiar 1,5. Kolory nitki to czekoladowy brąz, beż i czarny.
Beżowe kwiaty są wrobione na serwetę.
Tak dużych projektów jeszcze nie robiłam.



 

9 komentarzy:

  1. Cudna serweta - wspaniałe kolory.
    Bardzo zdolną masz córkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo mi miło. Przekażę opinię córce.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serweta. Zdolną masz córkę i pracowitą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło te słowa czytać.Dziękuję w imieniu swoim i córy. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie ma za co pozdrów córkę ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta świetna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mnie to raduje. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Niedaleko pada jabłko od jabłoni - serweta jest bardzo pomysłowa, super kolory i wykonanie. Myślę, że jeszcze nie raz zobaczymy prace Twojej córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i córki. Córcia znacznie wcześniej niż ja zaczęła przygodę z szydełkiem. Te miłe komentarze zapewne zachęcą ją do dalszego szydełkowania i pokazywania swych prac. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz