sobota, 6 lipca 2013

Niespodzianka

      Wczoraj rano, przyszedł przemiły pan listonosz i pyta - czy to dla pani przesyłka? Troszkę nazwisko przekłamane, sprawdzam nadawcę, nazwisko znane Katarzyna K. Uradowana z korespondencji, pokwitowałam odbiór, przyjęłam list.
Pan listonosz mówi - pewnie to od kogoś od szydełka no tych robótek co pani robi. Jak on to odgadł?
Drżącą ręką otworzyłam kopertę a tam - oniemiałam; przepiękne frywolitki dla mnie tylko dla mnie i list-wspaniały list. Kasiu wielką radość mi sprawiłaś, nawet we snach nie marzyłam o tak pięknym prezencie. Och jak dawno nie otrzymałam  tak pięknego listu i prezentu i to tak bezinteresownie. Z treści listu wynika, że Kasia robiła te frywolitki zmyślą o mnie i dla mnie. Kasiu bardzo bardzo Ci dziękuję, dałaś mi tyle radości. Kasiu jesteś wielka. Frywolitki podobają mi się bardzo. Już nie porwę się za robienie tych cudowności mam zbyt słaby wzrok i ręce już nie te, tym bardziej jest to dla mnie  przemiły upominek. 
Skąd się znamy z Kasią z grupy Spotkania Robótkowe na facebook- serdecznie dziękuję Kasi MojeHobby za piękną niespodziankę.
     Kasiu wszystkie kolory, które są w Twym dziele są moimi ulubionymi kolorami, trafiłaś w mój gust nawet i kolorystyką.
Oto Kasi frywolitki - nie, nie już moje. 



2 komentarze:

  1. Piękny prezent dostałaś. Frywolitki zawsze mnie zachwycają i mam zamiar kiedyś się ich nauczyć. Pytanie, tylko kiedy ?
    Miłej niedzieli. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość wielka,. Chciałabym i ja się ich pouczyć. Mam troszkę przysłaby wzrok i też brak możliwości czasowych. Zachwycam się twoimi pracami. Serdecznie pozdrawiam Ula

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz