piątek, 12 kwietnia 2013

Sweter w trakcie

Sweter I


W ubiegłym tygodniu zaczęłam i  mam wykonać do końca tego tygodnia. 
Do wykończenia pozostało niewiele: ściągacz, kawałeczek rękawka, pochować niteczki i zblokować. 
Sweter robię metodą na okrągło  włóczką  lanagold  nr 57. 
Wzorek inwencja własna.



Sweter II


Ten sweter jest dla mojej wnuczki. 
Kolor szary włóczka lanagold  nr 21, czary lanagold nr 60, kolor czerwony z moich starych zapasów nie znam nazwy włóczki.
Jak się uda, do niedzieli  będzie wykonany.


Sweter III


To dopiero próbka  "sweterka nietoperka". Kiedy go wykonam nie powiem.
Projekt "nietoperkowy" kręci się w mojej głowie i zachęca do pilnego rozpoczęcia dziergania ale....
Mam do wykonania dodatki do stroju komunijnego; szydełkową torebkę, rękawiczki, chustę, etolkę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz