niedziela, 7 kwietnia 2013

O robótkach to będzie

           Witam wszystkich, którzy zechcą zaglądać do mojego bloga.                  

         Przygoda z włóczką  drutami i szydełkiem zdarzyła się gdy miałam naście lat. Pierwszy sweter wykonałam przy pomocy cioci. Pamiętam jego kolor, był niebieski, miał wzór z warkoczami.  Szydełkowe prace nie wychodziły mi, nie miałam cierpliwości. Kilka lat nie zajmowałam się robótkami.

        Dorosłam, miałam małe dzieci. Były trudne czasy. W sklepach nie można było kupić gotowych sweterków. Chwyciłam w ręce włóczkę i druty. Dziergałam sweterki dla siebie i moich dzieci. Z czasem brakowało czasu na dzierganie choć bardzo to lubiłam. 

       Cztery lata temu powróciłam do włóczki i drucików. Inspiracją stał się internet. Dziewiareczki z blogów robótkowych pokazały nowe techniki dziergania. Chwała im za to. 

      Pewnego razu spotkałam Anię, która pokazała mi jak trzymać w ręku szydełko. Była cierpliwa  a i ja z wiekiem też nabyłam cierpliwości. Zrobiłam pierwszą szydełkową chustę. Okazało się, że włóczka, druciki i szydełko stały się moją pasją.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz