czwartek, 18 kwietnia 2013

Szal a może etola Garden View Shawlette

Znalazłam, podpatrzyłam, wykonałam. Korzystałam z darmowego wzoru dostępnego na Ravelry. 
Szal zrobiłam w ubiegłym roku z  8 dag włóczki Angory RAM. Włóczka wybrana do tej robótki jest zbyt lekka.
Zapewne zastosowanie włóczki z większą zawartością wełny lepiej by spełniła moje oczekiwania.
Z bawełny  byłaby doskonała na letnie wieczory.
Robótka dziana jako "przerywnik" robi się bardzo przyjemnie, jest prosta i łatwa w wykonaniu.
Noszę się z zamiarem ponownego dziania tego wzoru mam nawet wybraną włóczkę. 
Wymiary szala; długość 120 cm, szerokość 35 cm.

Różę  wykonałam w bardzo prosty sposób z 80 oczek przerobionych dżersejem do około 2 centymetrów.
Następnie  w  każdym rzędzie gubiłam  po 20 oczek.
Przerabiałam po 2 oczka razem  na na prawo po prawej stronie robótki i po 2 oczka razem na lewo na lewej stronie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawiony komentarz